Nasveti

Mnogi nam zastavljate vprašanja o spletnih straneh, oglaševanju in videoprodukciji. Imate vprašanje tudi vi? Pošljite nam ga na info@nmedia.si. Odgovori so brezplačni, potrudili se bomo odgovoriti v čim krajšem času.

Ekipa Nmedia

 

Če se odločim za spletno stran, ali lahko stran gostuje pri vas?
Nezahtevnim uporabnikom in spletnim stranem ponujamo tudi spletno gostovanje. Zahtevnejšim pa priporočamo, da gostovanje sami ali skupaj uredimo pri katerem izmed ponudnikov spletnih gostovanj. Ta možnost je dobra predvsem zaradi hitrejšega prenosa od strežnika do uporabnikov.

Ali lahko pri vas registriram domeno?
Registracijo domene vam uredi naša tehnična služba. Pomembno je le, da domena še ni zasedena. Ali je vaša domena še prosta, lahko preverite TUKAJ.

Koliko stane izdelava spletne strani?
Že ko se odločite za izdelavo spletne strani, je treba vedeti, da je to dolgoročna investicija. Praviloma izdelava strani traja več tednov – od izrisa, vključitve vaših želja, osnovne postavitve, do končne izvedbe. Strošek spletne strani je odvisen od uporabnikovih želja, zato je težko podati splošno oceno. Za več informacij nas kontaktirajte info@nmedia.si

Naše društvo že ima spletno stran, ki bi jo želeli prestaviti k vam in nadgraditi. Lahko to uredimo?
Ob že postavljeni spletni strani je najprej potrebno spoznati tehnični del strani in smiselnost prenove. Največkrat je s prenovo več dela kot  s popolnoma novo spletno stranjo – tudi zato, ker so starejše spletne strani postavljene v čisto drugačnem tehnološkem delu, kot sodobne. Vsako stranko obravnavamo individualno, zato je več odgovorov mogoče podati po prvem kontaktu.

Želimo spremljati statistiko spletne strani. Kakšna je obiskanost, kdaj, od kod prihajajo ljudje… Nam lahko to uredite in kolikšen je strošek?
Spletno statistiko vam preko sistema Google Analytics uredimo brezplačno. Prejeli boste uporabniško ime in geslo in lahko kadarkoli in kjerkoli spremljali obiskanost vaših strani.

Imate vprašanje tudi vi? Pošljite nam ga na info@nmedia.si. Odgovori so brezplačni, potrudili se bomo odgovoriti v čim krajšem času.

Svoja spletna stran je v danes ena izmed glavnih in najcenejših oblik oglaševanja. Saj veste, kako gre pregovor: Če vas ni nas spletu, najverjetneje sploh ne obstajate.

Izjemno pomembno je, da ima vaše podjetje svojo spletno stran, saj s tem širimo poslovne vezi in pridobivamo nove posle. Mnogo prednosti od klasičnega oglaševanja vam prisotnost na spletu ponuja. Prisotni ste 24 ur na dan, vse dni v letu. Z dobro spletno stranjo vas lažje najdejo stranke, lažje pa konkurirate velikim podjetjem in konkurenci.

S spletno stranjo:
– komunicirate z drugimi uporabniki, obstoječimi ali potencialnimi strankami ali z ljudmi, ki gojijo enake interese,
– povečate dobiček III ste vedeli, da več kot dve tretjini uporabnikov interneta pred nakupom preveri ponudbo izključno na spletu. Vsak dan ga uporablja več kot milijon Slovencev!,
– obveščate uporabnike v vaših bazah o aktivnostih, storitvah in izdelkih,
– boste prihranili denar in čas. Prisotnost na spletu je najhitrejši in najugodnejši način komuniciranja s stranko.

Sklepajte posle v domačem fotelju, na poslovni poti ali ob jutranji kavi. Vendar vedite, da posel na internetu zahteva znanje, načrtovanje, čas in vložek. To je tek na dolge proge.

Imate vprašanje tudi vi? Pošljite nam ga na info@nmedia.si. Odgovori so brezplačni, potrudili se bomo odgovoriti v čim krajšem času.

barve pisavNapačna izbira pisave je nekaj podobnega, kot če bi izbrali napačno ime za podjetje. Raziskave kažejo, da ob zapleteni pisavi naši možgani težje procesirajo oziroma potrebujejo veliko več časa, da preberejo in razumejo tekst.

Potrebno je ločiti izgled in funkcionalnost. Na spletu boste našli veliko različnih pisav, ki so na oko zelo privlačne. Žal pa to ne pomeni, da bo stran dosegla svoj namen.

Zato pri izbiri tipografije vedno upoštevajte:
– preprostost pisave (lahko izgleda lepo, a naj bo enostavna za oko),
– že preverjene pisave (strokovnjaki priporočajo, da so najbolj učinkovite pisave: arial, tahom, helvetica, trebuchet MS, verdana, roboto in source sans pro),
– barvo pisave (če je barva ozadja svetlejša mora biti barva pisave temnejša in obratno. Uporabite temno sivo (80 odstotkov) črne barve,
– obliko (krepko in ležečo pisavo uporabite samo pri kakšni besedi, stavku. Nikakor ne ‘boldirajte’ celotnih besedil),
– preglednost (tekst naj bo čist in pregleden).

In še to. Vedno poslušajte sebe. Če vam zdi izbrana pisava že na prvi pogled nerazumljiva in ne tekoča za branje, je to prvi znak, da ni primerna za spletno stran.

Spletna stran je v prvi vrsti namenjena temu, da vam pomaga pri predstavitvi vašega podjetja/dejavnosti in pri prodaji. Zelo pomembno je dobro prilagoditi elemente, ki jih bo stran vsebovala. O tem pa več naslednjič.

Imate vprašanje tudi vi? Pošljite nam ga na info@nmedia.si. Odgovori so brezplačni, potrudili se bomo odgovoriti v čim krajšem času.

wp-jpWordPress je odprtokodni blog program za objavo člankov. Program je uporabniku precej prijazen, ponuja številne možnosti za enostavnejše urejanje, preveden pa je v kar 60 jezikov, tudi v slovenščino.

Zakaj torej izumljat toplo vodo, če je že izumljena.

Danes kar četrtina vseh podjetij na svetu že uporablja za svoje spletne strani WordPress. Sistem je na spletu popolnoma brezplačen, licenca pa uporabniku dovoljuje uporabo in morebitno spreminjanje.

Je precej prilagodljiv, fleksibilen in najpopularnejši CMS. Ponuja tudi veliko brezplačnih vtičnikov in tem, s katerimi lahko svojo spletno stran popolnoma spremenite. Ampak pozor. Kar je brezplačno, je hitro lahko mamljivo tudi za hekerje. Ker ni posodabljanj sistema, hekerjem takorekoč odprete pot do vaših podatkov. Kljub temu pa lahko že nekaj dodatnih evrov predlogo oziroma temo kupite, s tem pa dobite v večini primerov tudi strokovno pomoč. Večina plačljivih tem je tudi prilagojena za mobilne in tablične naprave.

Še posebno dobra je prilagoditev wordpressa za iskalnike (zlasti google).

Z veseljem vam bomo pomagali pri vaših odločitvah. Pišite nam na info@nmedia.si